kızlar merhaba. bebeğim 3 günlük oldu bile. göğüs uclarım ağrıyor sızlıyor artık lansinoh krem ve gümüş kapak bi işe yaramıyor her emzirmede acıdan ölüyorum. Öneriniz nedir?
Birde sağım yapıcam elektrikli pompa var ama iki göğüs de aynı biberona sağılıyor mu yoksa ayrı ayrı
mı sağmak lazım. yani bir göğsü sağdım bitti, diğer göğse geçicem süt üzerine süt sağabilir miyim yani? kaç saat saklanır oda sıcaklığında ?