emir_01 kimyasal gebelik benim araştırdığım kadarıyla bebek var ama gelişemiyor belli sebeplerden ötürü, o yüzden erken düşük yapıyorsunuz. Boş gebelik de öyle mesela. Bebek var ama bizim görebileceğimiz kadar büyüyemiyor ve bu sebeple kesede görünmüyor. Biyolojik olarak yumurta ve spermin bulunabilmesi için tüplerin açık olması gerekli. Bunu bir biyokimyacı olarak söyleyebilirim. Ayrıca bebek işleri biraz nasip bak. Biraz yaradana bırak hayırlısını iste. Zamanı gelince olacaktır. Acele etme. Sağlıklı olsun önemli olan o 🙏🏻