Kızlar 35+ 3 38 de sezaryen olacağım Allah kısmet ederse ikinci sezaryenim olacak ama ilki geneldi bunda spinal istiyorum ama çok korkuyorum ya hissedersem ya tam uyuşmazsam ya kusasim gelirse yatarken nasıl kucağım aklıma binbir sorular geliyor kafayı yedim hastayım öksürük geniz akıntısı geçmedi de daha oda var iyice pskolojim bozuldu sizde durumlar ne kaç haftalıksınız doğuma nekadar var spinal olanlar varmi süreç nasıl geçti ?