Tanas_ Anneler etrafımda hep kız bebek bekleyenler 3.ayında karınları çıkması lazım bilmem çok şiş yaygan karın diyorlar doğru mu acaba
Temmuzmucizesi26 Tanas_ tam tersi oldu 23 haftalık olduk daha karnım yeni yeni çıktı oda bol kıyafetlerde belli bile olmuyor dışarıda. 3 aylıkken hele normaldi göbeğim asıl kız göbeği yayvan olduğu için erkeğe göre belli olmuyor bence erkek dik oluyor hemen çıkıyor
Azra8Engin Tanas_ 18 haftadan beri karnım belli otobüs dolmuslarda yer veriyorlar😁 ayriyeten kalcam ve belimden de kilo aldım kalcam büyüdü belim kalinlasti biraz fazla kilo aldım
NurCan58 Öyle bir şey yok ya, kişiden kişiye değişiyor karnın belli olma durumu, ben 38. Haftadayım gören 3 - 4 aylık zannediyor. Kız cocuguna hamileyim
Tanas_ Azra8Engin aslında kilonuz düşükmüş bundan sonra 🙈 dikkat edin en fazla aslında 66 falan olursunuz dikkat etseniz doğuma kadar
Azra8Engin Tanas_ asıl bundan sonra başlayacak kilo alımı 😁 65 70 ile doğuma giderim diye tahmin ediyorum
2prensesannesiiii Tanas_ valla benim kızımda 7. Ay da belli oldu karnım ondan önce gebe olduğumu anlamıyorlardı
Bsrkz Tanas_ Her hamilelik vücuda özgüdür o yüzden çok doğru olduğunu düşünmüyorum. Benim de kız ama karnım hiç öyle yayık değil önde sivri bir göbeğim var yanlara taşmadı bile
mervemurat16 Tanas_ valla 5.ci aya kadar karnım hiç çıkmadı iç karın genişse çıkmıyor 9.cu aya girdik daha 6-7 aylık gibi duruyor öyle kocaman bir karnım yok😄
_ruyaninannesi_ Tanas_ yok ya benim 4. Ayında çıkmaya başladı şuan 39 haftalıgim kalçam daha çok çıkmış 😁 karnım çok yok hata bebeğim zayif diyorum kendi kendime