Kızlar 19. Haftama giriyorum bugün mesela önceden aldığım pantalonlar aldığım zamanlardan daha güzel duruyor aynı zamanda üst kıyafetler de sadece karın kısmım çıktığı için olmuyor beni gören zayıflamışsın yüzün küçülmüş vs diyolar ama hastanede 10 kg almış görünüyorum ben anlamadım sizce ne yapmalıyım zaten mide bulantılarımdan doğru düzgün bir şey de yiyemiyorum doğum paketimde 2 adet diyetisyen kontrolüm var sizce şimdi mi değerlendireyim yoksa ileriki dönemlerde mi