SakineZehra Selamün aleyküm hanımlar 9 haftalık gebeyim önce kulak iltihabı geçirdim ve antibiyotik kullanmak zorunda kaldım geçti Şükür ama şimdi de aşırı boğaz ağrısı öksürük var ne yapmalıyım acaba ? - -
nesli3452 SakineZehra aynı durumdayız ama ilaç içmedim ateş olmadı sürecw sıkıntı yok dedi doktorum bol bol nane su kaynat tencerede kafana havlu geçir buharı solu çok iyi geliyor günde iki kere yapıp yat terle kalkınca duş al iyi gelir tereyağ pekmez yap boğazına bide
ponck-123 nesli3452 pekmez yerine keçi boynuzu özü olur mu ve tereyağı köy tereyağı eritip mi karıştıralım
BurcuOnur 36.haftadayım ve her öksürükte afedersiniz altıma kaçırıyorum kafayı yedim . Herşeyi yapıyorum boğaz pastili verdi doktor buhar yapıyorum limonlu ballı su içiyorum biraz rahatladım ama hala tam geçmedi