Bende etrafın salgınına yakalanmıştım banada yazdılar fakat cesaret edemedim kadın doğum bir zararı olmaz desede guvenemedim 3 hafta boyunca hastalıkla cebelleştim sadece parol kullandım evde bol vitamin komposto kendi yaptığım meyve suları ve su tükettim gebelik için uygun multivitamin aldım onu kullandım atlattım çok şükür. Mecbursan kullanmayı öneriyorlar malesef kendine guveniyorsan iyi bakacaksan yanında destekçin varsa eğer kullanma bence