karaguzelirem_ Biz genelde balıkları kayınvalidem de yeriz bundan sebep kayınpederim ne alırsa onu yiyoruz genelde ama banada danışırlar ne alalım diye En çok tükettiğimiz balıklar -Hamsi -Levrek -Alabalık -Çinekop -Mezgit
Gloria06 Haftada 2 dendi ama ben 1.5 haftada bir falan yiyebiliyorum, hiç sevmiyorum 😢. Hamsi tava ve de karadeniz somonu tükettim