2lokummannesiii benimde ilk gebeliğim ilk 3 ay benim için çok zorlu bir süreçti mide bulantısı istifra öğürme derken hiç birşey yiyemiyordum kadın acile gittim keton değerim yüksek pozitif çıkmış serum vs bağlandı daha sonra poliklinikte doktora gittim hastaneye yatırmak istedi 3 gün damar yoluyla beslenmeyi sağlamak için daha sonra mide bulantıları geçince değerlerim düzelmişti