Ekksl Kızlar internette yazan haftaya göre gramlarla cok farklılık gösteriyor. Doktoruma sordugumda o veriler Amerika verisi dedi. Haftama göre kıyaslama yapamıyorum o yüzden 🤔
AslhanGnsevenVarl Ekksl benimki tutuyor aslında mesela 400 gram yazıyordu uygulamada benim oğlum 410 gram çıkmıştı ama bizde de boy uymuyor pek
Osse Ekksl canım kıyaslama yapmayın öyle her bebek 20 küsürlü haftaya kadar aynı olurmuş ondan sonra boyu ve kilosu genetik faktörlere göre şekillenirmiş.
AslhanGnsevenVarl Osse evet böyle demişlerdi bana da kıyaslamak gibi değilde doktora gitmeden uygulamadan hafta hafta bilmek istiyor insan ama uymuyor tabiki zaten doktor sıkıntı yok dediği sürece rahatız 😊
gizemmm Bence de internete göre kıyas yapmayın. Çünkü bu uygulamadaki ile benimki de tutmamıştı. Ama bebeğim normal şu an. Bi de sizin vücut yapınızla da alakalı
Ekksl AslhanGnsevenVarl 14-15 haftalarda ne kadardı hatırlayabiliyor musun peki canım? Korkuyorum acıkcası gramı az gelişimi gerisen mi geliyor diye
AslhanGnsevenVarl Ekksl hiç hatırlamıyorum da ama canım doktoruna sor gelişimi boyu kilosu iyi mi diye ben hep öyle soruyorum sorun olursa onlar söylüyor zaten içini ferah tut bence 😊 daha minicikler zaten 😇
Zeynepeylul Haftadan sonra her bebegin boyu ve kilosu farkli oluyor genlerden dolayi doktor sıkıntı yok diyorsa problem yoktur 🤗