30 haftalıkken sancıyla gitmiştim 2 cm açıklık vardı erken olduğu için açılmayı falan durdurlar şu an 33 haftalık hala 2 cm açıklıkla duruyor hastanede yatırdılar 2 hafta şu anlık sadece erken doğum olabilir diyip eve yolladılar haftan kaç bilmiyorum ama kontrole gittiginde detayli sor istersen