Yenidoğan takım 10 tane yeterli çok çabuk büyüyor. İçine zıbında al. Geri kalanı 3-6 aylık alabilirsin. 3-6 aylıkta 10 tane olsa yeterli bence. Sonra gelişimine göre alırsın zaten. Kalın, ince, müslin battaniye. Bol ağız mendili al. Yakalıklı ağız mendili al. 10’ar tane iyi bence. Banyo küveti, filesi,banyo havlusu,şampuanı, deterjanı gerekli. Serum fizyolojik ve aspiratör şart. Bebek arabası, puset, beşik, anakucağı, beşik içine yatak lazım. Alt açma örtüsü, pişik kremi, ateş ölçer, ıslak mendil, bez, saç bakım için fırça tarak ve bu ince taraklar (konak için ince tarak kullanılıyor) ve kamera. Şu an aklıma gelen bizim kullandığımız ihtiyaçlar bunlar. Daha sonraları için ise mama sandalyesi ve ek gıda ihtiyaçları eklenecek ama ona daha var 😅