Ozlem3737 Bende test yapmak için sabırsızlanıyorum ama müsait zaman bulamadım çarşamba günü yapmayı planlıyorum
Prmdkanneee Berrak61 ey_ber Ay millet 10 gün önce öğreniyor ya bende ayin 6sinda erken gebelik yaptım negatifti aldırmak istemiyorum 😣 hala ihtimali var sonuçta dimi
ey_ber Prmdkanneee tabiki hala ihtimal var ben 6 gün kala yapmış oldum ama erken test değildi predictor express yani adet günü yapılan testti ama silik çıktı yapar yapmaz bilmiyorum artık var mi yok mu 12sinde tekrar yapicam varsa zaten çıkar
ey_ber Prmdkanneee Bak böyle çıktı işte ama erken test degil bu bende daha net sonuç alıyım diye bekliyorum adet günümü
Prmdkanneee ey_ber ay ben dört gün kaldı ya bi yarın sabah bide iki gün sonra yapıcam zaten regl gecikirse yine yaparım 😂