Elifzkan 39+1 olduk akşam saat 10dan beri idrara çıkıyorum sık sık iğne batması gibi sancılarım oluyor sizce doğum belirtisi midir ?
Smiley87 Elifzkan idrara sık çıkmak zaten son zamanlarda sık oluyor . Son aya girince kadık ağrıları yalancı sancılar oluyor doktorum bunlar çok normal gittikçe sıklaşacak demişti . Doğum sancısı düzenli gelir ve gittikçe şiddetlenir