Aenor 28 haftamda bana da 9 dedi devletteki doktor. Ozeldeki doktorum da sorun yok dedi ama içim rahatlasın diye 30. Haftada özel kliniği olan bir perinatologda detayli ultrason yaptırdım. Hiç bir sorun çıkmadı şükürler olsun. İçiniz rahat olsun allahin izniyle bir sorun çıkmaz 🤲🩷