Canım benim de aynıydı durumum seninle 6 ay dolsun eğer olmazsa 7.ayda doktora gideceğim dedim kendi kendime. Çünkü eğer bir sorun varsa 1 sene de uğraşsan olmaz yani. Neyse geçtiğimiz aralık ayında gittim normal çıktı her şeyim. Doktor bana şunu dedi eve gidince hemen ovülasyon testlerini çöpe atıyorsun ilişki takvimi cart curt bunlar yasak daha yaşınız çok genç bu şekilde cinsel hayatınızı bitirirsiniz dedi zaten söylediğine göre hiçbir sorunu olmayan insanların bile 1 sene içinde gebe kalma ihtimali en fazla %80 imiş. Yine de bana klomen başlattı bir de benim süt hormonum fazla çıkıyordu onu düşürücü bir hap başlattı 4 ay bu şekilde ilerleyin dedi sonra zaten 1 sene doluyor ondan sonra hsg ve sperm testi yaparız dedi 4 aydan önce sakın gelmeyin buraya ziyaret dışında dedi jdkfkkdmd ayrıca beslenme, uyku düzeni, spor vb şeyler de yumurtlamayı önemli derecede etkiliyormuş bunlardan bahsetti