SumeyyeTpl çok sık içmezseniz bir şey olmaz canım , laktozsuz süt veya dediğim gibi köy sütü olup kaynatıp içersen hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle. Ne demişler her şeyin azı karar çoğu zarar. Abartmadığımız sürece her şeyden az az yiyebiliriz.. bana doktorum ciğer de yiyebilirsin dedi mesela kimi arkadaşım yeme demişti eşim yerken 1-2 çatal aldım o kadar nefsim körelecek kadar. ☺️