Selamlar
30 haftaya yeni girdik. Geçen hafta doktor suyunun az olduğunu söyledi. Yakın takibe alıp her hafta gel dedi. Bugün farklı bi doktora daha gittim gene aynı. Güvenli olan haftaya kadar tutup sezaryenle alırız dedi. Sebebi bilinmediğini ve içilen suyunda bi ilgisinin olmadığını dedi. Aşırı üzüldüm. Havuc suyu ve armut içinde şehir efsanesi dedi. Ciğer geliştirici iğneyle ciğer gelişimini hızlandırma çalışıcaz dediler. Perşembe kendi doktoruma gidicez o da yeniden ölçüm yapacak kritik seviyede olursa belki perşembe bile doğum olur. O kadar geriliyor ki insan. Bugün aldıklarımı hep yıkayıp hazirlayim diyorum bu kadar erken doğarsa giyebilir mi onu da bilmiyorum. 🤕