Tubaycl Acile gittim progestan başlattı ilk hamileliğim stres yapıyorum biraz tecrübesizimde bunu kullanmak ne kadar doğru veya ne kadar kullanmalıyım bilgisi olan varmı
littlechick Tubaycl Yazan doktor tarif etmedimi ben progestan 200 ml sabah akşam vajinal kullanıyorum
Cybele5 Tubaycl ben de de lekelenme var kahverengi. Hemen başladım kullanmaya. Kalp atışı duydunuz mu?
Tubaycl littlechick bitirmek zorunda değilsin dedi pek bişey söylemedi eczacıda sabah akşam 1 tane tok karnına alınacak demiş
Tubaycl Lumlum Önlem amaçlı her lekelenme düşük tehlikesidir dedi yatış önerdi ama kabul etmedim aynı ilacı vereceğini söylediği için kabul etmedim
Esraaa4242 Tubaycl benim gebeliğin başında ara ara oldu ama herhangi bir sıkıntı yaşamadım normal dediler şuan 39 haftalığım
Tubaycl Cybele5 Evet duyduk bebekte skıntı yok şükür dedi rahim etrafında kanama olduğunu söyledi ama önemsenicek bişey değilmiş
Merfur Tubaycl 11.haftamda kanama şeklinde olmuştu progestan ve iğne vermişti şükür bi sıkıntı olmadı
Hulo2105 Tubaycl benim de 1 hafta oldu ara ara doktora yazdım yerleşme kanaması normal dedi. Bugün kontrol vardı hiçbir sorun yoktu. Tabi her kanama yerleşme kanaması değildir mutlaka doktora yazın bi görsün ona göre ilaç verebilir.