25 hafta 2 günlüğüz. Ve bugün şeker yüklemesi yaptırdım o içeceği içtim dinlenerek sona doğru midemi çok bulandırdı kusarsam tekrar vereceklerini söyledilee bende kusmamak için elimden geleni yaptım. Ateş bastı çok sıcakladım midem bulandı ama direndim. kan testi, idrar tahlili verdim ve 2 kere daha kan verecekmişim beklemedeyim. açlıktan ölmek üzereyim. En son dün akşam (10 gibi) yedim 🥹🥹 Benim gibi olanlar varmı ?