Zeyzeyyy1 aynı durumu iki kez yaşadım hatta aralarında 1 ay var ilk olduğum vakit kanamam 12 gün sürdü ilk başlarda şiddetli oluyor ağrısı çok ağladım üzüldüm ama doktorum dedi bu bir gebelik sayılmaz çoğu kadın adet olduğunu sanıyor ve biz bunu gebelik olarak görmüyoruz dedi başka bir doktora gittim o da aynısını dedi ve aksine sonradan hemen gebe kalabilirsin ve sağlıklı olur dedi gerçekten kanamam bittiği gibi afedersin 3 defa ilişkiye girdik ve gebe kaldım şuan da 13 haftalık oldu aynı durumu anlamda yaşadı kimyasal geçirdi ve hemen ardından gebe kaldı onun ki imkansız gibi birşeydi çünkü çift rahimi var ve o da 4 yıl bekliyordu üzülmeyin çevremde bunu yaşayan çok kişi var hemen hamile kalımabiliyor merak ettiğin varsa sorabilirsin