Elifttk Kevserehdhd ılk hamılelıgımde 2 doz vurulmuşum bu hamılelelıgımde ebe 1 doz vurulursan yeter demıstı 1 doz vuruldum
karaguzelirem_ 2 doz oldum 2 doz olmak gerekiyor diye biliyorum sağlık ocağında ki ebe öyle demişti bana
SumeyyeTpl Kevserehdhd hayır doktorum ikinci dozuda vurmamı istemişti ben tek doz vurmak istedim çok güvenmiyorum aşılara çevremdekilerde karşı çıkınca en azndan bi doz vurayım dedim
SumeyyeTpl Kevserehdhd yani neden sadece gebelere yapılıyor neden tüm ameliyata gireceklere yapılmıyor.Aklını karıştırmak istemiyorum çevremdekiler zararlı olduğunu söylediği için yaptrmadım sende bi araştır doktoruna sor istiyorsan yaptır
Kevserehdhd SumeyyeTpl 2 doktorumda ol dedi gebeler daha çok etkilendiği için mi enfeksiyona açık oluyor.ya bence.ondan yapiyolar
SumeyyeTpl Kevserehdhd olabilir canım benim artık aşı vaktimde geçti zaten inşallah sağ salim alırız kucağımıza 🥰