Kızlar 31 haftalık hamileyim. 22ci haftadan beri geçmeyen dış vagina ağrım var. Yürüyemiyorun, oturamıyorum, yatarken bile robot gibi milim bile kıpırdamıyorum ki, ağrı olmasın🤦🏽♀️ idrarımı yaptıkdan sonra daha da artıyor ağrı 😥 internetde araştırdım aylarla yıllarca devam ede biliyormuş😭 hayatdan soyudum yemin ederim berbad bişey😩 benim gibi bu durumu yaşayıp tedavi yapıp sonuç alan var mı?