7 haftalık iken kalp atışını duyan oldu mu ? Geçen hafta 6+1 ile gittiğimde kese var bebek de var ama kalp atışı yok denildi , 7 haftalık iken mi gideyim 1 hafta daha bekleyip 8haftalik iken mi gideyim çok kararsızım,ilçede oturuyorum her hafta dolmuş ile gidip gelmek gerçekten çok yoruyor