36+3 üm 4 üncü doğumum hepsini kendi sancimla doğurdum ama bebek gelişmemiş doktor yatırdı ölebilir bebek dedi 3 gün takip edicem 37 de suni sancıyla alicaz dedi doğumu baslaticak daha önce suni sancı almadım çok mu zor birde dua edin nolur sağlıklı doğsun inşallah