066 Arkadaşlar sezeryan olacağım 15 ınee nasıp olursa hoca kan almıştı bende. Degerlerıme bakmak ocın aptt degerım 21 düşük çıkmış kan degerlerımde düşük çıkmış nolacak böyle olursa yaa çok korkuyorum
Goncagul_7106 066 korkmana gerek yok bende sezeryan oldum 40 gün önce bnm de kan değerlerim çok düşük dü kan takviyesi yapıldı ✅ korkulacak birşey yok
cennettemel 066 benimde aptt 21 cikmis ne demek oluyor kotu bisimi bilmiyorum haftaya benimde dogumum var
066 umena kan pıhtılaşması durumu korkuttu henüz bu hafta gıdıcem nasıpse gün alıcaz tam belli olacak hayırlısı bakalım geceydı şu günler ya