ElifAbr Arkadaşlar iyi geceler, bugün gündüz vakti bebek karnımda bir yere toplanırken resmen çıt diye bir ses duydum ama acaba mi dedim sonra bunu az önce tekrar duydum ayni sekilde bebek toplanırken ve ayni ses... bu nedir? Bunu yaşayan oldu mu? Daha önce burda okumuştum bunu ama hatırlayamıyorum suan.
Kubracls ElifAbr bir kere çıt sesi geliyor karnımdan 2-3 akşam oldu Allah Allah dediğim oldu ama daha önce açılan bir postta görmüştüm kemikleri sertleştiği için ses gelebiliyormuş ☺️
Bahar22Bahar ElifAbr son zamanlarımda oluyordu benim ama patlama sesi gibi 😁 küçük su kesecikleri oluyormuş onlar patlıyormuş 🙈
ElifAbr MelikeHayrunnisa evet böyle de tabir edilebilir. Çok merak ettim huzursuz oldum, muayeneme tam 1 hafta var, ne yapmalıyız ki🙄
Gulperi02 Kuzum bende de oluyor bir arkadaşımda da oluyordu o doktoruna sordu eklemlerinden geliyormuş bebegin
ElifAbr Gulperi02 tehlikeli bir durum mudur ki? Ne yapıyor bu kadar da kemiklerinden ses geliyor cok fazla degil mi bu🥺
ElifAbr Gerçekten çok şaşkınım arkadaşlar 👀 ilk duyduğumda acaba mi derken ikinci duyduğumda ter bastı beni stres oldum. Çok toplanıyor bebeğim şu birkaç gündür 32 haftalığız 🧿💙 muayenemize var evhamli biri değilimdir ama bu başka bi şey düşündürücü 👀
4283eslem ElifAbr sıkıntılı bir durum olacagini hic sanmiyorum bnm bebegim su an kollarımda masallah bir problem yok
GamzeTopluKk ElifAbr aynı haftadayiz , benimki de çok toplanıyor ben başı yada totosu mu acaba derken meğersem çocuk kasılıyormuş 😂 toplanıp gevseyince içim bir tuhaf oluyor benimde
ElifAbr GamzeTopluKk yumurta gibi sivriliyor karnımın sol tarafına toplanıyor hep ve aşırı bir sivrilme. Fotoğraf çekip Gösterdiğim kişiler çok şaşırıyor 🤷🏻♀️ Toplanırken de içim değişik oluyor hissi çok degisik. Dokunduğumda da hafif acima oluyor gibi.
GamzeTopluKk ElifAbr böyle rüya da yüksekten düştüğümüzü filan görürüz ya hani içim bir tuhaf olur gevsediginde öyle oluyorum ben 😂 totosu başı diye seviyordum o toplamaları ni gecen burdan öğrendim kendini kastiğini 😂
Buseamaikizlerburcu ElifAbr aynn cit diye bi ses geliyo tobe tobe nasil olur aklim almiyo vallla 38+5 im bnde
snmtrhn ElifAbr ahaha aynisini ben hergun bir kac kere yasiyorum arkadasim ben bunu netten arastirdim.eklemlerinde geliyormus ole.yaziyordu ama aynisi banada oluyo bildigin cit sesi gelio 😃