sln23 İzmir Büyükşehir belediyesinin gebelik beslenme paketine başvuran var mı? Hamilelik için belge olarak ne yüklediniz ?
Vandb sln23 bende başvurdum 2 ay geçti üstünden HİM e yazdım hatta bugün bakalım çıkacakmı bişey telefonla aradım kaç defa ulaşamadım
canss_96 Ben başvurdum hamileliğinle ilgili bi belge yüklüyosun online ben e-nabızdan sonuçlarını yüklemiştim doğurucam bugün yarın hala gelmedi 😂
Ssaliha51 4 aydır bekliyorum hala gelmedi aradım yeni ürünler eklenecek o zaman dağıtıma çıkacak denildi
Atyechan Ssaliha51 Aynn bende 4 aylıkken. Başvuru yaptım paketiniz hazırlanıyor diyor hala yol 7 bucuk aylık olacagım hep görüntü yapıyolar