Kızlar bundan Bi hafta önce az da olsa Bi göğüs ayrım Bi kan gün önce kasık ağrım falan vardı şimdi hiç bir belirtim yok ne adet belirtisi ne gebelik belirtisi adetime 6 gün kala test yapmıştım silikti 4 gün kala yaptım hic bisey yoktu öyle beklemedeyim sizde durumlar ne