Cucu_01 Merhabalar, sürekli hareketli olan bebeğim bugün sağ tarafıma toplandı ve hareketi oldukça çok az zorlarsam anca ediyor normal midir?
merii10 Cucu_01 bazen olabliyr bebek pozisyon degstrnce de hareketi az hissediyor olablrsnz 34 haftaligm benm de bugn aynı sorun var. yine de 10 dan daha az hareket hissederseniz doktorunzla görüşün icnz raht etsn
mydeno13 Cucu_01 benimde 37 haftalığım vallahi zorla hareket ettiriyorum çocuğu o kader isteksiz hareket konusunda kadın dogumcum oynat gerekirse biraz sert yap diyor benimki öyle sevmeye okşamaya tepki vermiyor
tugcesakzci Cucu_01 10 dan fazla hareket ettiyse strese girmeyin. Ama içiniz rahat etsin istiyorsanız bi kahve içip çikolata yeyip uzanın hareket edecektir.
Cucu_01 merii10 çok şükür sabahtan beri 10 olmuştur hareketi ama işte insanı tedirgin ediyorlar böyle🤦♀️🤦♀️
mydeno13 Cucu_01 amin inşallah oğlum çok hiperaktif şuna mesaja karnımda durmuyor şu öyle de bu nasıl olacak diye bekliyoruz 7 gün sonra göreceğiz doğsun inşallah