Mlkzn ben henüz 10.haftadayım☺️ Ama 4 sene önce kızımda da Sedat bey de takipliydim onda doğum yaptım o zamanda gerçekten kendisi çok detaylı bakıyordu ama detaylı ultrason haftam geldiğinde benim ilk çocuk heyecanından içim rahat etmeyip adatıpta prof.Bülent duran bey de yaptırmıştım detaylıyı, tabi o zamanlar 400 TL vermiştim detaylı için☺️