Gizemyunusduman canım benimde ilk ve ben suan hissediyorum 16 haftalıgız bizde böle kelebeğin kanat çırpması gibi geziyo içerde . Baloncuk gibi hatta . Ama kişiden kişiye ve kiloya göre değişirmiş ilk hamilikte daha gecmiş hissetmek normal yani korkma☺️
Gizemyunusduman