Hilal0453_ Kadın doğum acile geldim yatış olacağım galiba 35+0 kötü bir şey olmaz inşallah bebeğime 🥺
Swan97 Hilal0453_ geçmiş olsun. Yakın arkadaşım da geçen sene 34-35 hafta civarı gebelik kolestazı oldu. Doktor 36da sezaryen almayı uygun gördü. Sağsalim bebeğinize kavuşmak nasip olsun🙏🏻