11-02- kafam okadar karışıkki,38. Haftadan beri sancım nstde gözğküyor yer yer 100lere geldiği oluyordu ama ben sancı hissetmeye 2 gün önce başladım.Yeri geldi yer sildim plates hergün yapıyorum hurma yiyorum sıcak duşlar alıyorum yine banamısın demiyor ☺️😀Dün gece acile gittiğimde eve bu sancıların yalancı sancı olduğunu sancıların düzene girdiği ve sıklaştığında gerçek doğum sancısı olacağını söyledi.Çatıma baktı doktor çok kolay doğumun olur geniş dedi.Ama Açılma daha yok.Heralde vakti var daha ama 2 gündür hayat zindan gibi.