merhaba arkadaşlar malesef 1 sene içinde çatlatma iğnesiyle 2 defa gebe kaldım ama ikiside boş gebelik oldu benim gibi aralılarla üst üste boş gebelik yaşayan arkadaşlar varmı doktorlar o kadar farklı sebepler söyledi ki inanın ne yapacağımızı bilemiyoruz başından geçen arkadaşlar var mı