İlk gebelikte kızımı 16 17 haftada hissettim ama balık yüzüyor hissi veriyordu tekme falan değil gıdıklama kelebek uçuşu gibi tıpkı bu gebelikte 10+4 üm aynı şeyleri düzensiz hissediyorum çok garip damar atması falan değil bildiğiniz bişey oynuyor gibi çok erken diyorum ama hissettiğim şey bu 2. Gebelikte daha mı erken hissediliyor acaba diye düşündüm bi ? Çok tuhaf🥲