İyi günler arkadaşlar şuan 33 haftalık gebeyim.Geçen hafta 37 e kadar çalışabilir raporu aldım.Raporum Şubat 7 de ( 15 tatilden sonra ) bitiyor.Müdürüm 15 tatilin izin günlerinden düşeceğini söylüyor.Bu konuda bilgisi olan var mı acaba ? Bu arada mesleğim öğretmen