Elo__35 Çok heyecanlandım 60 günümüz kaldı çok şükür 🙏🏻 isteyen bekleyen herkesle beraber sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 🥰🌺
3bebekannesiii Cana_ plesenta rahim ağzını kapatmak uzere dedi doktorum birde 4. Sezeryan da rahmin yırtılma ihtimali çok yüksek oluyormuş riske atmak istemedi
Asel_27 Elo__35 bendede 64 gün kaldı🫠bendede martınnikinci haftalarına denk geliyor inşallah ama daha isim bulamadım 😂😂
FatSon9993 Elo__35 69 kaldi bizimde 2 veya 3 haftasının ortasına geliyor sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza
Asel_27 Elo__35 benimki kız hep Asel yada Menesa istiyodum ama nedense fikrim değişti ve içime hicbişey sinmiyor😂🫠🤯