Merhaba oğlum 2 yaşında ve hastaydı bu yüzden hiç inmedi kucağımdan ayrı bi ilgi istedi. Bugün de ağrım var sağ kasığımda belimde ağrıyor bende felaket grip olmuşum böyle olan var mı ebeyle görüştüm ağır kaldırdığım için olabileceğini söyledi. Daha önce böyle olan var mı