Dsk İkizlerimden birinin aceleci davranması sebebi ile 18 ocakta sezaryen ile doğum yapacağım🥹 çok heyecanlı 10 gün nasıl geçer şimdi bilemedim 😬 35+6 doğum yapmış olanlar var ise tecrübeleri beklerim ☺️
ekc Dsk Sağlıkla gelsin inşallah🌸 Tek yumurta mı çift yumurta mı🥰 Bende o tarihte 35+2 olacağım nasipse
Semus06 Dsk ayy cok heyecanli neden aceleci davraniyor gelisim yzunden falanmi yoksa dogum kanalina mi girdi ? Bende suanda 33+2 deyim nst agrim var ilaclarla durduruyolar ikizlerimi bizimde ilk hedefimiz 35 36 lari gormek
_Daydreamer_89 Dsk bende aynı hafta gün doğum yaptım ikizlerimi hayırlı doğumlar diliyorum kolay gelsin🙈
Twinsgirl Dsk Rabbim kolaylıklar nasip etsin, haftaları iyi inşallah annesi için rahat olsun. Bizimkiler çok aceleci davrandı 28+5′te geliverdiler üstelik normal doğumla. Şimdi küvözdeler, yollarını gözlüyorum sağlıcakla kavuşmayı bekliyorum ikisine de.
Dsk ekc çok teşekkür ederim. Çift yumurta bir kiz bir erkek. Sizin kg falan nasıl ? Sizlerde sağlıklı kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
Semus06 Denizim921 yaaa erken olmus sanki biraz 🥹 riskiniz varmiydi kac kg dogdular kuveze girdilermi sagliklari iyidir insallah
Denizim921 Semus06 bebeklerimin ikisi de çata sıkışmıştı oksijen sorunu vardı şuan çok şükür iyiler önlem amaçlı günlerini doldurana kadar kuvözde kalacaklar kız 2230 gr erkek 2270 gr doğdu
Denizim921 Semus06 ben çok şükür iyiyim doğum da güzel geçti biraz uyuşukluk geçtikten sonra ağrılarım oldu o da normal sanırım.