annelik_4 byzaa_42 bende başından beri hep erkek hissettim rüyalarıma bile giriyordu ve bizimde paşamız geliyor inşallah sağlıkla gelsinler☺️ gözünüzaydiın Alalh sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Baharburcu byzaa_42 maşallah Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 ilk kese görüntünüz var mı merak ettim benimde daha çok yeni 😊
Mutluluk71 byzaa_42 gözünüz aydın sagliklica kucağınıza alın oğluşunuzu bende hep kız hisediyordum 12 haftada oğlana benziyor sadece net göremedim dedi 13 haftada oturuyor göstermiyor dedi 😆 bakalım ne olucak
Smyye0303 byzaa_42 benimkide öyle oldu ikinci oğlum bu 15 haftada netleşti pipiyi gördük de😀ay burda herkes kız demişti benim bebeğe ilk başta doktorum bile kıza benziyo dedi yok anam ben benimseyemedum kız benden çıkmaz yok dedim erkek cikti🤣
byzaa_42 Smyye0303 Bizim ilk bebeğimiz olucak ama bebegimizi kaybetmistik o kızdı öyle hissetmistim öyle olmustu icime erkek dogmustu bu sefer Allah ne verirse hayırlısını versin insallah ☺️☺️
B1cnm byzaa_42 bu yorum absürtmü olmuş bende hamileyim hisetiğim çıkmadı biz anne değilmiyiz yada o seviyeyi gelemedik ondan mı hissetmedik yani hisleriniz kuvvetlidir hisetmişsiniz anne ile bağdaştırmayalım hayırlı olsun bu arada 🥳
byzaa_42 B1cnm Hayır tabiki Heyecanla yazdıgım bisey bende kız cocugu hastası biriyim kız istiyordum ama erkek hisseden taraftaydım tamamen 😄 kusura bakmayın yani annelik degil ilk heyecanım oldugu icindi
byzaa_42 Yaren1907 Benim ultrasonumdan daha net bu arada bence erko annesi olucaksın sen de 😂♥️ kafası büyük oluyormus erkeklerinn öyle diyorlarr
Minikbirsey Beni de tahmin ede byzaa_42 ya doktor bana pipisini gösterdi erkek diye ben hala inanmiyorum😂😂
Yaren1907 byzaa_42 yani doktor bana da erkek dedi ama sonra ikilemde kaldo kordon gibi de dedi 20 sinde randevum var heycanla bekliyorum :)
Yaren1907 byzaa_42 ay inşallah bende erkel cocuklarına zafım var kızlar da tatlı oluyor ama ilk cocuğum erkek olmasını istiyorum :)