S7u8e6m7 ben sezeryan olarak bilgimi paylaşayım. İlk doğum devlette oldu depent aldım çok rahattı. 2.doğumdada aldım özele gittim ama hiç kullanmadım çünkü özelde içini yıkıyorlar temizleyip kapatıyorlar dikişi. Normal ped taktırdılar ve o pedler hiç dolmadı bile. Ayrıca iç çamaşırı, çorap, hırka, emzirme sütyeni, pijama ve gecelik takım, terlik, isteğe göre tac kırmızı kurdele, göğüs kremi, göğüs kapağı