39+4 ten selamlar Bu hafta Perşembe gününe kadar nırmal doğum için bekliyorum eğer doğmazsa kendiğinden suni sancı vericek doktor.Dün gece sancılarım üzerine acile gittim doktor acılmaya baktı daha 1 cm açılman var bebeğin kafasına ulaşamadım bile daha ama perşmebeye kalmaz doğumun olur dedi ama kasık çevremdeki ağrıdan duramıyorum özellikle acılmaya baktıktan sonra.Acılmaya bakmak doğumu tetiklermi acaba? Birde bebeğin kanala inmesi için ne yapmalı.