Merhaba 22+5 haftalık gebeyim vajinal yanmam var doktorlar fitil vermese de enfeksiyonun zararlı olacağını söylüyorlar vagi flora diye bi flora düzenleyici verdi 2 gün kullandım satı renkli akıntı olunca korktum bıraktım sonra şikayetim artınca yeniden kullandım şeffaf su gibi akıntı da beraber geldi çok korktum ufak ufak var ne olduğunu anlamadım bıraktım yine yanma arttı üstelik iki gündür bebeğin hareketleri o kadar zayıf ve az ki gazla bile karıştırıyor olabilirim korkuyorum fikri olan yaşayan var mı