BuseTrkhan 37. Haftaya girdim belime şiddetli agrı girdi uyutmuyor o derece birde kaşıklarıma ağrı girdi ne yapmam lazım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Gerçek sancı bu mu şuan çok panik oldum normal De böyle düşünmüyordum 🤦🏻♀️
Bahar22Bahar BuseTrkhan sancı birden girmiyor yavaş yavaş şiddeti çoğalıyor doğum sancısı olduğunu anlayabilirsin canım dayanılmayacak gibi olduğunda saatine bak ne kadar sürelerde giriyor
BuseTrkhan Sizde doktora hemen gitmeli miyim nişan yada suyum gelmedi sancıların aralıgı uzum 25-30 dk birr
Smiley87 BuseTrkhan sancıların düzenliyse git bence Doğum sancısıdır o canım 🤗 hafi hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah
Bahar22Bahar BuseTrkhan benimde belime vurmuştu sancı hep beldekinin ağrısına alt karını çok hissetmedim diyebilirim
Bahar22Bahar BuseTrkhan bekle biraz daha canım gerçekten çok daha fazla şiddetli olacak dayanamayıp sancılar 5 dk da bire 2 dk da bire inerse öyle git. Rabbim yardımcın olsun bir avazda kurtulun inşallah hiç korkma gerçekten korkulacak hiç birşey olmuyor ❤️