Ben 27. Haftadayım. Hamileliğimin ilk gününden bugüne kadar hiç mide bulanması yanması rahatsızlığıı yaşamadım. Dün yemekten sonra aşırı rahatsız oldum midem kötülendi. Bu sabah kahvaltı edemedim yine midem kötülendi. Tam bulantı gibi de değil ama böyle rahatsızlık hissi vardı. 2 saat sonra falan geçti bişeler yedim. Bu neden böyle oluyor haftaya kontrol var soracam doktora ama aklıma da takıldı