Merve2119 rbbsr66 bebeğim zaten bi 32 de alıyorsun bide 38 de artık mecburen izne çıkıyorsun raporda bi sıkıntı var 37 de bitmemesi lazımdı
tugcesakzci rbbsr66 aldığınız raporda hangi tarihte çalışamaz olacağınız yazar. O tarihe kadar çalışıyorsunuz. Sonra tekrar rapor almanıza gerek yok sistem otomatik çalışamaz yapıyor. Fakat bazı işverenler 37 de de ayrı rapor istiyor mutlaka. İşvereninizden bu konu hakkında detaylı bilgi alın.
Miraysevinen Ben de 32 de çalışabilir raporu almıştım onu işyeri muhasebesine gönderdim 37ye kadar çalıştım tam 37. Haftada doktorum tekrar rapor verdi onu da yine muhasebeye gönderdim yani 37de alınması gerekiyor
rbbsr66 Kurumum tekrar rapor istedi şaşırdım çünkü çalışabilir raporumda 09.01.2024 e kadar çalışabilir diyordu