Bebegin eşinden ayrılması durumunu yaşayan varmı sonrasında birdaha hamile kalan ve saglıklı doguran?
Sezeryan olmak zorunda kaldım bebegimin eşi ayrılmış biraz kanamam çok oldu biraz zorlu bi süreçti ama toparladım sayılır Allahım herkesi bi avazda kurtarsın inşallah herşey unutuluyor ilk gün ki acısıyla kalmıyor hamişler kötü bi dogum hikayem oldugu için yazı yazmıcam kimseyi etkilemek istemiyorum herkesin bünyesi farklı acı eşigi farklı ilkler her zaman zor olur ama hepsi geçiyor geçecek Allahım kolaylığını veriyor doğurmayan hamişlere güzel doğumlar dilerim 🪷