Hilal2901 Bebekkkk ilk gebeliğimde olmustu karın gerildikçe normalmis. Göbek deliğinde şişme veya sıvı akıntı olursa söyle demisti ozaman fıtıktan şüpheleniyorlarmıs onun dısında normal😂
Bebekkkk Hilal2901 ya şükür akıntı şişme yok ne bileyim bi ara etrafı ağrıyordu gittim şükür bişi çıkmadı hastaneler yoğun oej gitme taraftarı değilim şuanlık bi sorayım dedim teşekkür ederim