Kızlar 35 haftalık oldum, sanki karnım iyice aşağı indi direkt göğsümün altındaydı top gibi ama şimdi aşağı yayılmış gibi hissediyorum. Görenler de karnın düşmüş falan diyorlar.
Sizlerde de oldu mu kaçıncı haftada olması normal bunun? Doğum habercisi olabilir mi